Bandzone.cz 3.0 - nové funkce a opravy chyb
ʕ •ᴥ•ʔ křupavoučká jitrniceChtěli bychom poděkovat vám všem, kteří nám posíláte hlášení o chybách i návrhy na zlepšení. Pomohlo nám to (a stále pomáhá) odhalit problémy, které bychom sami jen obtížně hledali. Chápeme, že navenek to může vypadat tak, že se vašimi reporty nikdo nezabývá, proto jsme se rozhodli vás články v tomto blogu pravidelně informovat o opravách chyb a nových funkcích, které do systému přidáváme.
Promo pozice na titulní straně
Rozšíření titulní strany je změna, která asi nikomu neunikla. Co však nemusí být jasné, je, jakým způsobem jsou jednotlivé promo pozice zaplňovány. Kapely na pozici „Bandzone Tip týdne“ vybíráme společně během diskuzí v rámci našeho teamu. Doposud tomu tak bylo a v nejbližší době se velmi pravděpodobně nezmění, že umístění vaší kapely na tuto pozici nejde nijak ovlivnit, zasponzorovat, či jinak upřednostnit. Je však možné zakoupit další pozice, které se vedle Tipu týdne na titulní stránce zobrazují. Podrobnější informace brzy zveřejníme, v případě zájmu nám můžete napsat na inzerce@bandzone.cz.
Koncerty
Jak již bylo nastíněno v článku o spuštění nové verze, vytváření, editace a způsob, jak jsou koncerty uloženy v nové verzi, se v mnohém liší od verze staré.
Jak místo konání akce, tak seznam vystupujících kapel byl ve staré verzi Bandzone.cz uložen textově, což způsobovalo duplicity (zpravidla si každá ze zúčastněných kapel vytvořila svůj koncert na profilu) a omezovalo možnosti hledání.
Co konkrétně se tedy změnilo?
Místo konání – nyní zadáváte pomocí našeptávače (po zadání několika prvních písmen z názvu klubu a/nebo města vám našeptávač najde odpovídající výsledky z databáze). Může se stát, že klub (nebo jiné místo konání) v
databázi není. V takovém případě můžete založit nový záznam kliknutím na poslední položku našeptávače (Vložit nový...). Nevkládejte prosím do názvu klubu adresu a město, obdobně nevkládejte na začátek slovo „Klub“, pokud jím název začíná (pozn.:
políčko adresa se chystáme do formuláře přidat). Pozor, po vyplnění typu, názvu a města musíte kliknout na tlačítko vytvořit – jenom tak bude vytvořeno a automaticky vybráno nové místo konání.
Vystupující kapely se zadávají v dalším kroku – po odeslání formuláře s informacemi o akci. Podobně jako místo konání se kapely vyhledávají pomocí našeptavače (lze vytvořit a přidat i kapelu, která na Bandzone.cz nemá profil).
Kapela, na jejímž profilu jste akci vytvářeli, je do seznamu vystupujících přidána automaticky.
Jedním z častých dotazů je, proč se na vašem kapelním profilu zobrazují akce, které jste nevytvořili. V nové verzi všechny zúčastněné kapely akci „sdílejí“, tzn. je zobrazená na všech profilech kapel, které přidáte na
seznam vystupujících. Abychom předešli zneužití:
- Vlastník a správce jsou informováni o tom, že byla jejich kapela přidána na seznam vystupujících (pomocí zprávy v uživatelském boxu vpravo nahoře), a můžou účast kapely v detailu akce zamítnout (zamítnuté akce se návštěvníkům kapelního profilu nezobrazují).
- Kapela, která koncert vytváří (resp. její majitel nebo správce), zaškrtnutím pole „Uzamknout editaci akce dalším kapelám“ zakáže ostatním zúčastněným kapelám editaci informací o akci (datum, název, místo konání atd.).
- Úplně odstranit akci může jen kapela, která ji vytvořila.
Vyhledávání/procházení akcí pracuje z technických důvodů jen s koncerty založenými v nové verzi. Drtivá vetšina akcí ze staré verze již proběhla, není ale problém je „přeuložit“ do nového systému.
Jak přeuložit akci založenou ve staré verzi do nové?
Zkontrolujte, zda již koncert ve výpisu na vašem profilu není, je totiž možné, že ho přeuložila jiná ze zúčastněných kapel. V takovém případě stačí jen smazat nyní už zbytečný duplikát koncertu ze staré verze.
Pokud akce přeuložena nebyla, otevřete z jejího detailu editační formulář a podle instrukcí vyplňte požadované údaje (postup je stejný jako při vytváření nové akce). Při ukládání formuláře se může stát, že systém najde v databázi akci podobnou
té, kterou se chystáte vytvořit. V takovém případě vám možné duplikáty vypíše a nabídne možnosti, jak situaci vyřešit.
Trvalé přihlášení
Je spuštěno a mělo by fungovat ve všech prohlížečích. Pokud máte pocit, že vám tato funkce stále nefunguje, dejte nám vědět pomocí formuláře v levém dolním rohu stránky (spolu s formulářem se odešle i verze vašeho prohlížeče a další informace, které potřebujeme k identifikaci problému).
Update: Jestliže si nepřejete být nadále trvale přihlášeni na počítači, ke kterému již nemáte přístup, je možné v úpravě profilu všechna vaše trvalá přihlášení zrušit.
O dalších změnách, úpravách a plánech do budoucna vás budeme průběžně informovat.